RSS

Manifesto

03 Kas

Adım: Şehid

Soyadım: Şehâdete Susamış.

–“Neden blog açtınız” ?

Faydalı bulduğum yazıları, bilgileri, bulguları, verileri, sözleri vs. şeyleri kendi bilgisayarımda depolamak, arşivlemek yerine herkesin istifadesine sunabileceğim ve arama yapabileceğim bir ortamda arşivlemek temel amacımdır. Bunu da en kolay yoluyla bir blog açmakta bulduğumu söyleyebilirim.

Burada yayınladığım bilgilerden özgün olmayanların kaynaklarınıda verdim. Bununla birlikte yayınladığım yazıları yeni bir format içinde sunmaya çaılıştım ki; asıl vermek istediğim mesaj daha çabuk ve kolay bir şekilde kavransın.

–peki, internette zaten birçoğu var, ne gerek vardı bir daha bir blogta toplamaya?

netteki bilgi çöplüğünde her aradığını her istediğinde bulamayabilirsin, bulsan da iyisini kötüsünden ayırt edinceye kadar foseptik çukurunda ya bir pisliğe bulaşırsın ya da çoktan zihinsel olarak batmışsındır…
işte bu yüzden, en azından kendim ve sevenlerim için, ilgili konularda temiz ve sağlam bir veri tabanı oluşturmak.

 

Bizi izlemeye devam edin

….

(Yapım aşamasında)

 
Yorum yapın

Yazan: 03 Kasım 2011 in GENEL

 

Evet görüşünüzü alabilir miyim?

 
