RSS

Sana

26 Eyl

Rüyâ gördüğünü hissediyordum
benim dualarımı anlatırdın kalkınca
rüyâda gibi yazdıklarımı bazen
susardım – tâbir ederdim çoğu zaman
ve ufka bakardım tekrardan
evimi özledim gerçek
ama o gerçek için zındandayım ben
yuva olsun diye bütün evler!

Herşey uykuda şimdi – deniz bile
sakın zındanda denizin işi ne deme!
dinle dinle nasıl inliyor
kederliyim seninle esmer sefire
ve kendime bile kızıyorum senin uğruna
savaşçının işinde eşi ne
yufkalaşmak yakışmıyor bana
döneceğim elbette döneceğim
ama tabutta ama dorukta
görevimin gereği bu benim
zındanda da olsam hep erim
hep böyle sürmeli duruşum duan
böyle olmalı senin!

Kendini fazla koruyan hastalanır
nihayet fazla özenden
bilirsin kendimi esirgemem ben
benim gibi kardeşlerimle ufukta
hep ufukta hep ufukta!

Salih Mirzabeyoğlu – Münşeat

 
Yorum yapın

Yazan: 26 Eylül 2011 in MÜCAHİDLER, ŞİİR

 

Evet görüşünüzü alabilir miyim?

 
