RSS

BEN SENİN GÜLŞENİNDE BÜLBÜL-İ ZÂRIM EFENDİM

18 Tem
BEN SENİN GÜLŞENİNDE BÜLBÜL-İ ZÂRIM EFENDİM
SENSİZ GÖNÜL İKLİMİNDE GÜL-İ ZÂRIM EFENDİM..

TÂ ELEST MECLİSİNDE KAPILDIM RÜZGÂRINA
BİR EBEDİ NAĞMEDİR RÜZGÂRIN EFENDİM

CAN YURDUNDA DEVADIR BİR DEFA TEBESSÜMÜN
CANIM HASTA FİRAKINLA YÂRİM EFENDİM

KAPINDA BOYNU BÜKÜK BİR LALE GİBİ HALİM
MEDET KIL KOVMA BENİ EY HÜNKARIM EFENDİM

HÜSNÜNÜ İNSANLARA VASF EDEMEDİM GİTTİ
BU YÜZDEN KEBAP OLDUM DAHİ NÂRIM EFENDİM

EY NUR-U MÜKEVVENAT AŞKINDIR GAYRISI YOK
FANİ ALEM İÇRE BAKÎ KÂRİM EFENDİM

ÖZÜMDE BİN YUNUS’UN SEVDASI GİZLİ DURUR
EVET SENSİN SADE SEN BÜTÜN VÂRIM EFENDİM

             Ahmet EFE

 
Yorum yapın

Yazan: 18 Temmuz 2009 in ŞİİR

 

Evet görüşünüzü alabilir miyim?

 
